SKRIVET: 2011-03-08, kl 11:58:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

En bra dag !

Känns som att den här dagen kommer bli underbar !
Tindra klev upp och var på solskenshumör och jag håller tummarna för att det håller i sig efter dagis oxå !
Idag har det varit städning på schemat, med en mamma och en pappa som är städgalningar så kan det ju inte slå fel att jag fick dom generna ! Vilket jag tycker är bra, älskar att ha ordning och ha fint hemma.

Momma ska fixa till Tindras rum när vi har alla saker så stortjejen får eget rum. Just nu försöker vi vänja in henne att sova i egen säng, vilket fungerar halva natten sen kommer hon krypandes! Men det gör absolut ingenting för det är så mysigt att vakna upp brevid henne!

Igår ringde tjejen från praktikplatsen, det plats jag ville vara på. Och jag ska vara där nästa vecka!
Och i morse ringde våran handledare på skolan och ville att vi lärlingar skulle ha fjöset själv en kväll och en morgon så att dom anställda fick åka bort och umgås! Känns riktigt bra att dom verkligen litar på oss, det visar bara att vi är närmare vårat mål!

Idag är det tydligen semlans dag, ska nog tvinga mamma att baka ett gäng så vi kan mysa hela familjen i kväll!

Finns ingen som har en sån toppen bra mamma som jag!!!


Puss





mamma

ååå va du e gullig tack snälla å de finns ingen som har så sjukt goa å underbara barn som jag har jag älskar er av hela mitt hjärta



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: