SKRIVET: 2011-03-19, kl 14:07:39 | PUBLICERAT I: Allmänt

...

Idag är Tindra iväg på kalas, hon var så otroligt fin och så himla glad när hon gick iväg!
Mamma fick lämna henne där för att förskylningen håller i sig än. Ibland känns det som att det håller på att gå över men sen tar den om med dunder kraft !
Tur att älsklingen kommer hem idag! Har varit ganska tomt att vara hemma själv med Tindra med vi har haft det tok mysigt ! Och i kväll ska vi mysa som bara vi kan ! På sista tiden har jag tänkt ganska så mycket på min familj och hur glad jag är att jag har dom !  Sen har ju jag en bunt med "fejk" syskon som mamma har tagit in ! Men alla känns som mina egna !



Ska passa på att tvätta berget som ligger inne på toa, jag blir galen när sånt bara ligger !


Det är så roligt att läsa bloggar som får en att dö av skratt !
Jag ryser när jag tänker på er för ni är verkligen dom två äckligaste brudarna jag någonsin har sett !
Och då menar jag inte bara erat utseende utan allt !!! Ni är verkligen inte fin på en fläck och någon bra personlighet finns då rakt inte ! Korna på gården är bra mycket finare och har bättre utstrålning än ni !



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: