SKRIVET: 2011-01-05, kl 23:01:07 | PUBLICERAT I: Allmänt

<3

Oändlig kärlek


Idag kom brevet från skolan!
Min lilla tjej ska börja skolan efter sommaren,helt sjuk vad tiden går fort !
Varje dag gör hon någonting eller säger någonting som är så sött så jag tappar andan.
Kunde aldrig tro när jag var med barn att detta barn skulle ge mig så mycket glädje, och trodde aldrig att jag kunde uppleva denna enorma kärlek jag känner till henne ! Du har tagit mitt hjärta !

Var på stan en sväng i dag och träffade Therese och Keyla,tittade på skor och kläder.
Kläderna va inte direkt så fina och vi fick skratta mycket !

I morgon kommer Åsa hit och ska mysa några dagar, det var för länge sen vi fick rå om varandra och prata skit som vi kan ! :) Ska blir så mysigt !

Neä nu blire hoppa i säng så man är pigg i morgon !

<3


Åsa

I love you!!!!!!


FRIDA DEN LILLA

MEN UPPDATERA BLOGGEN MER!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: