SKRIVET: 2011-03-05, kl 20:34:11 | PUBLICERAT I: Allmänt

....

Myser på med Prinsessan framför skönheten och odjuret och dricker smoothie!
Hon har tjatat ganska så länge nu att hon vill ha ett syskon sötnosen:D


I morgon kanske det bär av till svärföräldrarna en sväng och då blire till att ta på sig snickarkläderna :D
Jag har dom bästa i mitt liv och jag är glad att jag är klok nog att välja bort dom som bara tar en massa energi eller bara gör en besviken !

Försökte fortsätta med min affärsplan idag, men det gick inge vidare! Men det tar vi nya tag till veckan!

Nu ska jag stoppa Tindra i säng sen ska jag och hjärtat mysa :)


<3




Tirja

Jag håller med henne det är på tiden ;) Världens finaste tindra måste ju få världens finaste småsyskon någon gång!!!! Fattar du väl ;)

Älsklingsgumman min så jag saknar dig och dina tokerier! Du är underbar GLÖM ALDRIG DET!

<3<3<3

Blev så glad när vi sågs på ÖoB för jag saknar dig massor även om jag är sjukt dålig på att höra av mig!

<3<3<3



PUBLICERAT: 2011-03-05, 20:45:11 | URL: http://tirja.blogg.se/
Mikaela

Sv: Haha så du tycker det du ?! Nja det vette fan. Fast jag är sjukt sugen på en liten till :)

Jg saknar dig jätte mycket, är så glad att jag hittade dig! Du vet väl att du är en sån vän som aldrig får försvinna?!!

Vi måste bli bättre på att träffas!! LOVE YOU !!!



PUBLICERAT: 2011-03-05, 20:49:45 | URL: http://mikkas.blogg.se/
Tirja

Klart jag tycker ;) Så får jag en liten att mysa på med!!! Hehe

Klart du ska ha fler barn :D

Ja jag tänker då inte försvinna någonstans! Hoppas på att få ett körkort så jag kan ta mig någonstans :P Inte så lätt att ta bussen till lit när du jobbar heller haha ^^

LOVE YOU!!!!!



PUBLICERAT: 2011-03-05, 20:54:38 | URL: http://tirja.blogg.se/
Tirja

haha japp klart man kan få... sen om det är ens namn och rätt bild på det är en annan femma ;) haha

nej jag ska försöka på allvar att klara av att ta det där förbaskade körkortet!!!

Vi får fixa en helg och träffas och grilla korv ^^ eller något :D

Puss <3



PUBLICERAT: 2011-03-05, 21:22:08 | URL: http://tirja.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: