SKRIVET: 2011-03-03, kl 19:22:03 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snart helg och sportlov!!

Nu har vi stökat med middag,vikt tvätt och spelat tvspel.
Tindra har varit på badet med världens bästa moster, nu väntar snart sängen för henne ! Mammas stora tjej börjar ju skolan till hösten, känns som det var igår när hon var bebis!

Jag och hjärtat ska kolla på Big brother och mysa. Är sjukt stolt över han, alla mina fönster är putsade och lägenheten är städad varenda dag när jag kommer hem ifrån skolan!
Allt som har varit har vi lagt bakom oss och tänker framåt och mår bara gott!
True love last forever! ♥



Känns så himla skönt att jag har ett mål framför mig, ett mål som jag dessutom kommer att klara ! Trodde aldrig att jag skulle lyckas komma så här långt!
Är lite nervös inför provet men som tur är har jag Sandra som lugnar mig och tror sten hårt på att jag kommer klara det !
Måste börja stenhårt med körkortet, ge mig massor med pengar och massor av tid!


Puss



mor

Jag beundrar det du gör otroligt stark kvinna,sen har du ett jobb som inte vem som helst hade valt å tungt dessutom ,sen har du ALLTID familjen i ryggen kram älskar dig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: