SKRIVET: 2011-03-04, kl 10:12:57 | PUBLICERAT I: Allmänt

Vårkänslor!

Vaknade upp av att solen lyste rakt i ansiktet, vände mig om och såg världens finaste prinsessa le !
Jag älskar att vakna upp brevid dom som betydet mest för mig, visst är det inte alltid en dans på rosor men vi fixar det sjukt bra!

Undra vad denna dag har att ge ? Skulle vilja ge mig ut på äventyr :)
Ska försöka ringa runt och kolla lärlingsplats idag så man kommer igång efter lovet !
Nu är det bara 4,5 månad kvar och sen blir det examen.
Lite stolt är jag nog som har kommit så långt, trodde aldrig att jag skulle klara av att sätta mig i skolbänken igen men det här systemet gjorde det lätt !

Jag skulle vilja samla alla tjejer och ha en tjejkväll någon gång framöver, vad säger ni om det ?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: